Polska: łowcy nazistowskich skarbów31 min
Łukasz Orlicki i Krzysztof Krzyżanowski poszukują skarbów i mitów w całej Polsce. Obaj są związani z magazynem Odkrywca, dla którego wchodzą w nawet najwęższe szczeliny i najbardziej strome sztolnie. W kaskach, uzbrojeni w latarki i kamery poszukują śladów nazistowskiego złota i ukrytych tuneli. Czy znajdą upragniony skarb?