Re: Kryzys wodny na Malcie
Malta to najsuchszy kraj Europy. Boom turystyczny pogłębił problem, z którym mieszkańcy wyspy zmagają się od wieków. Szczególnie dotknięte jest rolnictwo — sektor całkowicie zależny od wody, który dziś musi konkurować o nią z rosnącą liczbą turystów. Farmerzy zbierają deszczówkę i sięgają po nowoczesne technologie, lecz sytuacja pozostaje dramatyczna. Kto wygra tę walkę o zasoby?