Lekarze z misją na Morzu Egejskim31 min
Grecja ma ponad 200 zamieszkanych wysp, wiele z nie posiada dostępu do opieki medycznej. Raz na jakiś czas te odległe wyspy Morza Egejskiego odwiedza zespół lekarzy z całym „przenośnym szpitalem”. Leczą ludzi za darmo, w ramach wolontariatu. Dziennikarze „Re:” towarzyszą misji zespołu medycznego na wyspie Serifos. Reportaż z lektorem.