Madryt: szpital dla dzikich zwierząt31 min
Na wzgórzach pod Madrytem działa największy w Europie szpital dla dzikich zwierząt. Ośrodek GREFA każdego roku przyjmuje ponad 10 tysięcy rannych i osłabionych zwierząt. Po leczeniu i rehabilitacji trafiają one z powrotem do swojego naturalnego środowiska, wspierając ochronę hiszpańskiej fauny.