Re: A Wildlife Hospital in Madrid
It is the largest wildlife hospital in Europe. In the hills above Madrid, a unique organisation, Grefa, works tirelessly to protect Spain’s wildlife. Every year, this hospital takes in more than 10,000 animals, treats them and releases them back into the wild.