Re: Malta's Water Crisis
Malta is Europe's driest nation, and the island state has a serious water problem. While the flow of tourists continues to grow and the population increases, available water is decreasing. Farmers like Malcolm Borg are trying to cultivate vegetables using as little water as possible. The country is at a crossroads: How can it have enough water for the future?