Peru: Farmers Take On Big Business37 min
Back in 2015, he filed a lawsuit against RWE. Saúl's case could set a precedent for corporate climate responsibility and lead to more legal actions coming from the global south. The long-awaited first hearing is taking place in Germany on 17 and 19 March 2025.