New Zealand Carbon Farms Cause Problems25 min
In New Zealand, these are known as carbon farms. Entire forests dedicated to absorbing carbon dioxide and offering CO2 credits in exchange, which are then bought by large international companies to offset their greenhouse gas emissions. But these newly planted forests bring their own environmental problems.