Could We Programme Evoluton?30 min
Although our planet has already overcome numerous crises, Homo Sapiens have disrupted the natural world nature so much that scientists are now talking about a collapse in biodiversity. Could genome editing or synthetic biology save the planet's wildlife and ultimately save ourselves?