Niewygodne pytania - Modyfikacja kodu genetycznego42- Odpowiedź na prawie wszystko
Nasza planeta przetrwała już wiele kryzysów. Człowiek naraża ją na kolejne poprzez urbanizację, zanieczyszczenie i pogłębianie kryzysu klimatycznego. Coraz większym zagrożeniem jest także zakłócanie różnorodności biologicznej. Czy można jeszcze zatrzymać nadciągającą katastrofę?