KIDS
Od dzieciństwa aż do końca okresu nastoletniości (a czasem nawet dłużej) tygodnie upływają w rytm zajęć szkolnych. Tu nabywamy umiejętności społecznych i poznawczych niezbędnych do funkcjonowania w dorosłym życiu. Dla niektórych uczniów szkoła to droga przez mękę. Dlaczego i co możemy zrobić, by szkoła była przyjazna wszystkim?