KIDS
Dzieci zakochują się już w przedszkolu. Jednak dojrzewanie i budzenie się seksualności zmieniają ich relacje z miłością, która nagle staje się bardziej złożona, intymna i czasami problematyczna. Jak dzieci i nastolatki przeżywają te fundamentalne doświadczenia i jak możemy je wspierać, nie naruszając ich prywatności?