KIDS
Branża reklamowa od dawna wdziera się do szkół średnich. Nie bez konsekwencji: markowe ubrania i najnowsze smartfony to trendy, które stały się prawdziwymi wyznacznikami statusu społecznego. Zespół specjalistów wyjaśnia ten mechanizm i ujawnia, jak ograniczyć jego szkodliwe skutki.