KIDS
Przede wszystkim jemy, aby zaspokoić nasze potrzeby fizjologiczne, aby czuć się najedzonym i pełnym energii. Dlaczego więc zachowania żywieniowe tak bardzo różnią się w zależności od osoby? Dlaczego są determinowane jeszcze przed narodzinami i jaki mają wpływ na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne?