Książka, która zmieniła moje życie
„Książki znajdują słowa na to, czego nie potrafisz wyartykułować. Na przykład na poczucie, że masz wszystko, ale wcale tego nie chcesz” – mówi Neven Subotić, były piłkarz, a obecnie działacz na rzecz walki z ubóstwem. W rozmowie z Jagodą Marinić przedstawia książki, które nakłoniły go do radykalnej zmiany myślenia, a co za tym idzie – rozpoczęcia nowego życia.