42- Odpowiedź na prawie wszystko
W przeszłości powieści i filmy science fiction były bardziej optymistyczne. W większości z nich przedstawiano utopijną przyszłość postępu technicznego i rozwiniętych społeczeństw. Dzisiejsza fantastyka jest o wiele bardziej ponura. Czy straciliśmy wszelkie nadzieję na lepszą przyszłość?