Jak rodzi się geniusz?
Albert Einstein, Marie Skłodowska-Curie, Isaac Newton, Vincent van Gogh i Leonardo da Vinci zmienili sposób, w jaki postrzegamy świat. Co pozwoliło im dokonać rzeczy przełomowych? Czy geniusz można wyjaśnić wyjątkową inteligencją, kreatywnością lub budową mózgu?