KIDS
Dzieci bardzo szybko stają się świadome swojego ciała i wyglądu. W obliczu spojrzeń innych ich wygląd budzi pytania i ciekawość, ale może też stać się źródłem niepokoju. Jak zrozumieć swoje ciało i zaakceptować swój wizerunek? Zespół specjalistów dzieli się radami dla dzieci i ich rodziców.