Wielkie mity - Odyseja (1/10)
10 lat po złupieniu Troi przez Greków, Zeus jest osamotniony w swoim pałacu na Olimpie. Jedynie Atena wytrwała przy boku ojca. Stara się go przekonać do pomocy Odyseuszowi, ostatniemu greckiemu królowi, który wciąż nie wrócił z wojny trojańskiej do domu.