Wielkie mity - Odyseja (6/10)
Wiedziony ciekawością, Odyseusz schodzi w głąb Królestwa Zmarłych. Spotyka tam dusze poległych pod Troją. Po powrocie na ziemię, czekają go przeprawy z morskimi potworami i syrenami.