Marile mituri - Odiseea (6/10)
Odiseu pătrunde în adâncurile Lumii de Dincolo, unde întâlnește sufletele eroilor greci care au luptat alături de el în Troia. Reușește să se întoarcă la corabia sa, dar acum echipajul său trebuie să înfrunte sirenele și monștrii marini.