Marile mituri - Odiseea (4/10)
În Itaca, Penelopa este nevoită să suporte prezența pretendenților care îi doresc mâna și tronul soțului ei, Ulise, dispărut de mai bine de zece ani. Ea le anunță că se va căsători cu unul dintre ei după ce va termina de țesut un giulgiu pentru bătrânul Laertes, tatăl lui Ulise.