Marile mituri - Odiseea (1/10)
La zece ani după masacrul de la Troia, Zeus se află singur pe Olimp, într-un palat lipsit de zei. Doar fiica sa, Atena, îi rămâne alături. Ea încearcă să-și convingă tatăl să-l ajute pe Ulise, ultimul luptător grec care nu s-a întors acasă, în Itaca. Acolo, soția sa, Penelopa, trebuie să facă față pretendenților săi, care râvnesc la tron.