Great Myths - The Odyssey (1/10)
Ten years after the sack of Troy, Zeus is alone on Olympus, with only his daughter Athena remaining at his side. She tries to convince her father to help Odysseus, the last Greek fighter who has not yet returned home to Ithaca.