Great Myths - The Odyssey (3/10)
Odysseus and his companions are trapped in the Cyclops’ cave. But he is a man with a plan. He carves out a stake and, after having drunk Polyphemus under the table, drives it into his one eye. But outwitting the monster is just one of many challenges that awaits him and his men.