Marile mituri - Odiseea (3/10)
Ulise și tovarășii săi, închiși în peștera ciclopului, reușesc să scape datorită vicleniei lor... Odată ajunși în siguranță pe corabie, Ulise își dă frâu liber furiei și îi dezvăluie ciclopului numele său; acesta îl invocă pe tatăl său, Poseidon, zeul mării, să-l răzbune. Imediat, se dezlănțuie o furtună.