Wielkie mity - Odyseja (3/10)
Odyseusz ze swoimi kompanami jest uwięziony w jaskini straszliwego Cyklopa, Polifema. Przebiegły Grek ma plan ucieczki, jednak jego pycha sprowadza nań kolejne kłopoty.