Wielkie mity - Odyseja (5/10)
Za namową czarodziejki, Odyseusz wybiera się na spotkanie z Terezjaszem, legendarnym wróżem, który może mu pomóc w drodze do domu. Tylko on jest w stanie zobaczyć właściwy kurs na Itakę. Niestety, Terezjasz nie żyje, można go spotkać tylko w Królestwie Zmarłych.