Wielkie mity - Odyseja (4/10)
Odyseusz, po klątwie rzuconej przez Polifema, tuła się po morzach wrz ze swoją załogą. Docierają na wyspę rządzoną przez czarodziejkę Kirke. Na Itace, Penelopa robi wszystko, by odwlec moment ponownych zaślubin.