Great Myths - The Odyssey (4/10)
In Ithaca, Queen Penelope has been putting up with the advances of suitors who covet her hand, and her husband's throne. As she thinks of ways to put them off, Odysseus is still on his long journey back home, and must now face off against the witch Circe.