The Colours of AntiquityMen and Women of the Stone Age
Some Paleolithic burials are exceptional. Dated around 25,000 BC, they are far more complex and decorative than we usually give the era credit for. Of great beauty, they also trigger the question: who were these individuals buried with so much care and adornment?