Nice to meet you: Italy
Viennese humour is special. Often dark and biting, it nevertheless allows Austrians to tell certain truths in a light-hearted way. Is this just what Europe needs? Jagoda Marinić meets members of the Viennese culture scene and questions the limits of Austrian humour.