Retro: More Than Nostalgia?31 min
Was everything better in the past? Twist meets nostalgia enthusiasts to find out. Polish youtuber Karolina Żebrowska is a self-proclaimed fashion history geek, British historian Agnes Arnold-Forster takes the long view on nostalgia. French musician Mattyeux is obsessed with the 1980s and 1990s, an era before he was born and Austrians Margit and Martin Schwed have a passion for the 1920s.