Twist - Neurodivergent ArtistsEurope's Great Cinemas
Opened in 1932, the Grand Rex cinema in Paris has the highest capacity of any cinema in the world. The art-deco creation, much-loved by Paris audiences and a major landmark in the French capital, has had a long and fascinating history.