How to Live Simply
In an era of sensory overload and rampant consumerism, many people want to simplify their lives and concentrate on the bare essentials: Capsule wardrobes, Marie Kondo tidying or living out of a van, can radically limiting one’s possessions make us happy? And what does this mean for artistic creation?