Jak żyć prościej?31 min
W świecie nadmiaru bodźców i konsumpcjonizmu coraz więcej osób tęskni za prostym, uporządkowanym życiem. W internecie furorę robią idee ograniczania rzeczy: garderoba kapsułowa, van life czy metoda Marie Kondo. Wszystkie sprowadzają się do jednego – pozbyć się nadmiaru i skupić na tym, co najważniejsze. Ale czy mniej rzeczy naprawdę oznacza więcej szczęścia?