Rzeka Shannon: aorta Irlandii
Turyści zazwyczaj omijają irlandzkie Midlands – a to błąd! To właśnie przez środkową część kraju przepływa malownicza rzeka Shannon. Wije się ona między podmokłymi bagnami a zielonymi równinami i kończy swój bieg w Limerick. Ujście Shannon to ciekawostka sama w sobie – ukochały je sobie delfiny.