KIDS
Każde dziecko stara się naśladować dorosłych. W ten sposób kształtują swoją przyszłość, poglądy i wartości, którymi będą się kierować w dorosłym życiu. Nie każdy model jest wart naśladowania. Dlaczego czasem przyjmujemy złe wzory i co mają z tym wspólnego doświadczenia z dzieciństwa? Sprawdzamy z trójką młodych bohaterów i zespołem psychologów.