Kidcore: powrót do dzieciństwa?18 min
Kidcore, czapki z daszkiem, kolorowe stylizacje pełne nostalgii za latami 90., tatuaże inspirowanego kreskówkami… Czyżby pokolenie Z chciało zostać na zawsze w świecie Troskliwych Misiów?