KIDS
Strach jest uczuciem całkowicie normalnym, szczególnie w dzieciństwie. Czasem strach może przerodzić się w długotrwały lęk i stać się przeszkodą w normlanym funkcjonowaniu. Jak się przed tym uchronić i jak reagować na poczucie strachu?