Nastolatki w pułapce scrollowania?30 min
Wpływ sieci społecznościowych na młodych ludzi to jeden z najbardziej dyskutowanych tematów naszych czasów. Gdy Australia jako pierwszy kraj zdecydowała się zakazać korzystania z nich osobom poniżej 16 lat, naukowcy analizują, czy klikanie „lubię to”, komentowanie i bezkresne przewijanie ekranów stanowią przede wszystkim zagrożenie, czy też mogą przynieść korzyści.