42: răspunsul la (aproape) orice
Acest episod din seria "42: răspunsul la (aproape) orice" explorează impactul controversat al rețelelor sociale asupra tinerilor. În timp ce Australia a interzis deja utilizarea acestora de către persoanele sub 16 ani, studiile arată că like-urile comentariile și derularea la nesfârșit a conținutului aduc la fel de multe riscuri, pe cât oferă oportunități.