42: Răspunsul la aproape orice
Tot mai multe specii sunt pe cale de dispariție, într-un ritm nemaiîntâlnit de la dispariția dinozaurilor. Atunci, cauza a fost un asteroid. Astăzi, omul este principalul vinovat. Mai putem opri pierderea biodiversității? O echipă de cercetători caută soluția în crearea unor noi arii protejate.