42: Răspunsul la aproape orice
Suntem opt miliarde pe planetă și, totuși, mulți se simt singuri. Se vorbește chiar despre o epidemie de singurătate. Dar poate ea să se răspândească de la un om la altul? Și ce se întâmplă când acest semnal firesc de alarmă devine o spirală care ne îmbolnăvește și ne îndepărtează unii de alții?