Cei ce fug de America lui Trump
În România, încă există o stigmă profundă legată de tulburările psihice, iar cei care suferă de acestea sunt prea des relegați la marginea societății. Ciprian Hord, psiholog și fotograf, lucrează într-un spital psihiatric din Arad. Înarmat cu aparatul său foto, empatia și creativitatea sa, el surprinde fragmente de umanitate, frânturi de demnitate regăsită și oferă pacienților un nou spațiu de exprimare.