Letonia se înarmează împotriva lui Putin30 min
Când Rusia a invadat Ucraina, ecourile au ajuns până în Letonia, țară vecină cu Rusia, care are amintiri sumbre legate de ocupația sovietică. Civili obișnuiți se pregătesc acum pentru război, înrolându-se în număr mare în Garda Națională Letonă. ARTE Regards a urmărit o artistă, un jurnalist sportiv, un alpinist industrial și un preot catolic în momentul în care s-au înrolat. Prin antrenamentele, rutinele și reflecțiile lor personale, reportajul observă modul în care oamenii se adaptează la un nou sentiment de responsabilitate într-o țară în care viitorul pare tot mai incert.