Mexic: cartelurile în vizorul SUA
În Africa de Sud, apartheidul a fost abolit acum mai bine de 30 de ani. Totuși, țara rămâne în continuare printre cele mai inegalitare din lume. Datorită unei muziciene profesioniste, copiii de culoare din townshipuri au învățat să cânte la vioară pentru a lupta împotriva fracturilor sociale.