Febra anti-vaccin în SUA
Într-un cartier muncitoresc din Kampala, un studio de film improvizat a dat avânt cinematografiei din Uganda. Cu bugete infime, Wakaliwood a devenit un fenomen internațional, dovedind pasiunea și ingeniozitatea industriei cinematografice ugandeze.