Liberia: Kush, drogul morților vii
În toiul nopții, pe plajele din Senegal, siluete se urcă la bordul unor bărcuțe cu câteva lucruri și ceva mâncare pentru o traversare istovitoare, ce va dura o săptămână. Acești bărbați, femei și copii se îmbarcă pe una dintre cele mai periculoase rute de migrație din lume, până în arhipelagul spaniol Canare. Reportaj premiat cu Grand Prix la FiGRA 2023, festivalul reportajului de actualitate.