Chile, secat de centrele de date25 min
În Chile, apa dispare. Nu doar din cauza secetei, ci și din cauza internetului și inteligenței artificiale, mare consumatoare de apă. În suburbiile din nordul orașului Santiago, mlaștinile se usucă, pânzele freatice se golesc, iar fermierii sunt nevoiți să migreze.